خداحافظ عزیزان


خودمو خودت

 

 

 

 

salam dostae golam

bebakhshid kam lotfi kardam

khili in roza daghonam.

az hamton mazerat mikham

dg in weblag ap nemishe

mamnoon az hamaton ke mano to in modat tanha nazashtid.

delam vase hamaton tang mishe.

dosteton daram

 



نظرات شما عزیزان:

morvarid
ساعت2:39---9 مرداد 1391
سلام دوستان هر کس مایل بود تو فیس بوک هم دوست باشیم و بیاد تو گروه من و دوستام خبر بده حتما آدرس گروه و خودمو بهش بدم
مرسی
منتظرم


سنگ صبور
ساعت0:18---25 تير 1391
سلام دلمون برات تنگیده یه کوچولو آپ کردیم شاید دلت برحم بیاد و بخاطر آپم که شده یه سر به ما بزنی و دوکلمه حرف قشنگ برامون بزنی
یه کوچولو بی وفا شدی
خیلی منتظرم نذاریا!


الهی ناز
ساعت3:16---12 تير 1391
وبت خیلی قشنگه مطلب هاتم زیبا هستن به منم سر بزن مرسی

سنگ صبور
ساعت2:10---31 خرداد 1391
سلام یادمه یه روزی قول دادی که تا تهش باشی
وسطه راه پیاده شدی
باکلی منت کشی و التماس دوباره پایه کار شدی و اما اینبار قول دادی که تا تهه تهش باشی
فکر نمیکردم تهه خط من و تو باهم فرق داشته باشه
من هنوز سره خط هستم و تو داری پیاده میشی که بری
من که یواش نیومدم چون تو رفاقت میدونم برات کم نذاشتم
توهم که تند نرفتی چون خسته بودی و میدیدم که هر از گاهیی وامیستی نفس تازه کنی
پس اینجور که معلومه یا راهمون از هم سوا بوده یا قلبه کوچیک بوده که نتونسته جای خوبی برای تو باشه
در هر صورت هر جا هستی و به هر دلیلی داری میری برات دعا میکنم که موفق باشی
اگه یه روزی دوباره برگشتی بدون هنوز یه رفیق منتظره
قول میدم همیشه بیام و نظر بدم تا یه وقت فکر نکنی بی معرفتم
خیلی حرف زدم
من وقتی یه عزیز میخواد از پیشم بره پر حرف میشم چون میخوام همه ناگفته هامو بهش بگم
شاید رفیق خوبی نبودم اما بهترین رفیقم بودی کوثر جان


ناشناس
ساعت21:35---26 خرداد 1391
دوستت دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:,ساعت 17:22 توسط وصال| |


Power By: LoxBlog.Com